Ako ste už pravdepodobne pochopili, v nasledujúcich riadkoch sa budeme venovať používaniu správnych slov a slovných spojení. V tomto smere je rozumné, ak v prvom rade siahnete po analýze kľúčových slov Seolight. Na základe nej budete presne vedieť, ako svoj web čo najefektívnejšie rozvíjať.
Analýza zahŕňa:
- Návrh najčastejšie vyhľadávaných slov a fráz, ktoré súvisia s vašimi webovými stránkami. Slová totiž musia korešpondovať s obsahom, ktorý ponúkate.
- Analýza v súčasnosti používaných slov a ich postavenie v internetových vyhľadávačoch. Vďaka tomu budete presne vedieť, čo ste doteraz robili dobre a čo naopak zle.
- Návrh kľúčových slov pre viaceré internetové vyhľadávače ( google.sk, seznam.cz… )
Ako to funguje v praxi
Aby kľúčové slová naozaj splnili svoju funkciu, teda zlepšili vaše postavenie v internetových vyhľadávačoch, musia byť správne navrhnuté, ale taktiež správne používané. To znamená, že v textoch na vašich weboch, musia byť formulované tak, aby boli vyhľadávačmi takpovediac ľahko dekódovateľné. Uvedieme si jednoduchý príklad. V prípade, že niekto chce na internete vyhľadať informácie o cenách plastových okien, do vyhľadávača zadá výraz „plastové okná cena“. Ak teda predávate okná, alebo sa venujete článkom s touto tematikou, mali by ste používať napríklad takéto slovné spojenia. Teraz sa to môže zdať veľmi jednoduché. Má to ale niekoľko háčikov. V prvom rade, totiž musí byť používanie slov takpovediac povolené. Vo svete SEO poznáme výraz Black Hat SEO. Ide o nepovolené praktiky, medzi ktoré spadá aj nadmerné používanie frekventovaných kľúčových slov.